Monday, August 9, 2010

Induksi Kepimpinan Pemuda


Pada 8/8/2010 yang lalu, Pemuda PAS Kawasan Tambun dgn jayanya telah menganjurkan Induksi Kepimpinan Pemuda di Markas Kelebang Restu. Program yang bermula dari pukul 8pagi ini berakhir pada jam 3 petang. Program ini telah dirasmikan oleh Alfadhil Ust Nuri (Timbalan Ketua Pemuda PAS Perak/ Pengarah Akademi Kepimpinan Pemuda Perak).

Pemuda Kawasan Tambun sekali lagi telah mengorak langkah apabila menjadi kawasan pertama menganjurkan Induksi peringkat kawasan. Sekaligus membuktikan kawasan Tambun serius menyahut seruan Negeri dan Pusat dlm melahirkan lebih ramai amilin. Tahniah kpd saff kepimpinan dan peserta yang menjayakan induksi ini. Induksi ini bertujuan mempersiapkan jentera dari segi kefahaman jemaah dan gerak kerja (wahdatul fikr wahdatul amal).

InsyaAllah dgn keberkesana induksi ini, Pemuda Tambun bersedia menghadapi jihad pilihanraya dgn lebih kental dan menumbangkan rejim UMNO dan Barisan Nasional. InsyaAllah Dato' Husni bakal berehat dari kawasan Tambun selepas ini..kita bangunkan pemimpin yg lebih telus dan adil dari PR..TAKBIR!!!

speaker2 undangan khas..bukan speaker haram DUN Perak ekk~



jentera yg bakal memimpin ummah..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails