Monday, April 18, 2011

Sah! DSAI bukan pelakon seks



Terhangat di pasaran! Bernama melaporkan kenyataan Timbalan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah, Datuk Acryl Sani Abdullah Sani bahawa siasatan mengenai video seks itu dah siap dan siasatan kini fokus kepada Seksyen 292 Akta Kanun Keseksaan kerana kesalahan mengedar bahan lucah. Polis dah sahkan bahawa pelakon video lucah tu bukannye Dato Seri Anwar (keadilan daily).

Pemfitnah besar Trio Datuk T (Rahim Tamby Chik,Shazryl Eskay dan Shuib) confirm kelam kabut sekarang melutut cium kaki busuk Najib Altantuya mintak tolong sebelum dibicarakan. Bertaubatlah wahai tiga insan pemfitnah..hanya Allah sahaja yang tau betapa besonye dosa kamu bertiga ni wahai penjenayah qazaf!

Yang pastinya kini Taib Mahmud pasti tersenyum lebar sekali lagi mendapat mandat memonopoli duit rakyat di Sarawak. Yang pastinye juga, Trio Datuk T sedang gigit jari bakal berhadapan dengan mahkamah atas tuduhan penyebar video lucah, walaupun video seks tu antara 'main weapon' nak jatuhkan Pakatan Rakyat di Sarawak. Alahai..jadi kambing hitam la sekalian Datuk T~

Jika sabit kesalahan tiga makhluk ni, maka Allah dah tetapkan sekian hukuman untuk yang suka sangat lawan agama Allah..

Hukuman terhadap penjenayah qazaf di dunia:


1)Disebat sebanyak 80 kali sebatan mengikut cara Islam

2)Dihukum menjadi fasik dengan tidak diterima penyaksiannya dalam segala urusan, sama ada di mahkamah, ketika berjual beli, perkahwinan, melihat anak bulan Ramadan, Syawal dan lain-lain.
 
Ni pulak hukuman di akhirat:
 
Firman Allah [an-Nur: 23-24] yang bermaksud:
Hukuman pada hari kiamat nanti lebih adil dan bijaksana. Allah Yang Maha Mengetahui tidak menghukum dengan sifat mengetahui-Nya sahaja, tetapi perbicaraan akan di ulang semula di mahkamah-Nya dengan bukti-bukti yang lebih terperinci. Ketika itu, anggota badan manusia, tangan dan kaki mereka akan menjadi saksi. Di samping itu terdapat catatan para malaikat, iaitu makhluk Allah yang paling baik dan suci, yang nalurikan dengan sifat sentiasa taatkan perintah Allah dan tidak sekali kali menderhakai-Nya.
Mereka akan dikerah untuk menjadi saksi sehingga mulut para pembohong dan pendakwa yang pandai mengubah kata dan meminda catatan tidak mampu lagi untuk memutarbelitkan kenyataan yang sebenar.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails