Wednesday, April 25, 2012

Barisan Artis Nasional ciptaan Kak Midah

Barisan Artis Nasional ditubuhkan oleh Kak Midah selaku Pengerusi Jawatankuasa Industri, Pelaburan, Pembangunan Usahawan, Pelancongan, Kebajikan & Hal Ehwal Wanita Negeri Perak. Tugas yang diketahui adalah untuk mempromosikan pakej pelancongan khusus di Negeri Perak dibawah Tourism Perak. Barisan Nasional semua dah arif, dari akar umbi sampai pucuk pimpinannya semua hancusss. Barisan Artis Nasional pernak kome dengar? Buang wording artis, tinggallah Barisan Nasional je. Senang cerita, Barisan Artis Nasional ni dinaungi Barisan Nasional. secara tak langsung untuk promote Barisan NAsional juga lah.

Amatlah beruntung Ac Mizal sebab dilantik oleh Kak Midah sebagai Duta Pelancongan Perak 2012 dan secara automatik sebagai Presiden pertubuhan ni. 20 April 2012 yang lepas, Pertubuhan ni telah dilancarkan oleh Kak Midah dan MB Mahkamah Zambri. Dimaklumkan 30 artis telah bernaung di bawah pertubuhan ni. 

Barisan Artis Nasional

Barisan Artis Nasional

Barisan Artis Nasional

Kalau perbandingan, jauh beza artis yang menyokong PAS dan menyokong BN. Penampilan hancusss seperti BN juga. Almaklumlah, BN suka kepada hiburan melampau. Dengan membawa artis2 ini ke Perak, BN mengharapkan rakyat akan lalai dengan hiburan.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails