Monday, April 30, 2012

Gambar kantoi SB di Bersih 3.0



Komen Zaharin Mohd Yasin (Pengarah Tindakan Bersama War Room Barisan Nasional Parlimen P124 Bandar Tun Razak) :

"Polis dah lebih cerdik dari dulu.. Dia bagikan anggotanya dua pasukan, satu pakai uniform polis, satu pasukan lagi pakai baju bersih tergelak saya jumpa seorang kawan yang masih polis, pegawai lagi dari Pahang, pakai baju kuning dan terpekik ayat reformasi. Saya tak tegur dia pun. Tapi bila tengok kat lengan dia ada getah warna kuning.. Dan saya jumpa banyak yang pakai getah yang sama.. Saya rasa terjaminlah dalam kumpulan pencacai yang tidak tahu apa benda ini.."

"Jika berapa pun dia kata.. Kena tolak tak kurang 2ribu adalah polis dalam kumpulan bersih. Yang menapikan mereka pun puak polis pakai t shirt bersih untuk rempoh sekatan polis, yang baling objek pun saya rasa polis, macam mereka buat latihan demontrasi kat polis depoh. Hehehe puak2 Pas bodoh ni ikut nyer.."



Sah memang ada provokasi dari SB. PDRM memang telah merancang dari awal untuk memprovok Bersih 3.0 bagi menghalalkan tindakan kurang ajar PDRM dan FRU membelasah orang awam.  Gambar di bawah ni sebahagian dari SB-SB yang telah dikenalpasti seperti yang disebut Zaharin iaitu memakai getah warna kuning di lengan, dan sudah pasti SB inilah yang memulakan provokasi. Jangan dilepas manusia-manusia ini..pastikan mereka ini dibawa ke muka pengadilan. oOOppss..mahkamah pun bawah telunjuk Najib jugak. Mungkinkah Najib akan membenarkannya??


Menyamar konon..sepandai2 SB melompat, akhirnya kantoi juga..


hero Malaya baling canister.Eh..ada gelang kuning beb. Sekali abang polis daaa..



SB ni tendang kawan sendiri..



Gaya tak ubah macam mafia..siap bawak kayu lagi



Tengah pegang batu ke bang? nak baling ke mana tu..



Barua ini akan menyesal di akhirat kelak..



Semua tahanan ada di depan polis. Tapi kenape ada yang berbaju kuning dibelakang polis, kamcing nampak. SB ke?


Baca dan fahami isu dengan teliti. Kaji dan selidik. Jangan hanya bergantung pada TV 3suku dan Berita  Hairan je..

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails